עונשי מאסר למחבלים שביצעו פיגוע אבנים בבנימין

אליהו גרין 1 Comment on עונשי מאסר למחבלים שביצעו פיגוע אבנים בבנימין

בית הדין הצבאי ביהודה גזר במסגרת הסדר טיעון עונשי מאסר על 9 מחבלים אשר ביצעו לפני שנתיים פיגוע אבנים בבנימין בו נפצעה יהודייה בראשה באורח קשה. המחבלים יפצו את הנפגעת בסכום של 104,000 ₪

זריקת אבנים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית דין הצבאי ביהודה גזר במסגרת הסדר טיעון עונשי מאסר של 5 ו-6 שנות מאסר על 9 מחבלים אשר ביצעו לפני שנתיים פיגוע אבנים סמוך לדיר ניזאם בבנימין בו נפצעה יהודייה בראשה באורח קשה. בנוסף, חויבו המחבלים לפצות את היהודייה בסכום של 104,000 ₪ אותו שילמו לנפגעת כבר בעת החתימה על הסדר הטיעון.

הפיגוע התרחש בחודש ינואר 2021 במהלכו נסעה יהודייה תושבת האזור בכביש סמוך לכפר דיר ניזאם שבבנימין. לפתע הגיחו המחבלים אשר יידו לעברה אבנים מטווח אפס. הנוסעת היהודייה נפגעה בראשה באורח קשה. ופונתה בבהילות לבית החולים. בעקבות הפיגוע נזקקה היהודייה לתהליך שיקום רפואי ארוך ומייסר.

הנפגעת מסרה לאחר מתן גזר הדין: "מאז הפיגוע אני מתמודדת עם שיקום ארוך שלי ושל ילדי שהיו עימי ברכב. גזר הדין של מספר שנות מאסר בלבד למחבלים אשר ניסו לרצוח אותי ואת ילדי היא חרפה. בנוסף, סכום הפיצויים שהושת על המחבלים הוא מגוחך, לאדם רגיל סכום של 100,000 ₪ נשמע גדול אבל האמת היא שזהו חלק מזערי מעלויות השיקום שלי ושל משפחתי. את מחיר הפיגוע אני וילדי נמשיך לשאת לכל חיינו. אני מצפה כי מדינת ישראל תחמיר מאוד את עונשם של מחבלים המנסים לרצוח יהודים ותחזיר את ההרתעה".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הנפגעת מסר: "התוצאה של תשעה מחבלים שנכנסו לכלא ל-5 ול-6 שנים בגין פיגוע האבנים בנוסף לפיצויים ששולמו על ידם. היא תחילת הדרך ביצירת ענישה מרתיעה כלפי המחבלים. אנו מברכים על פעילות כוחות הביטחון והפרקליטות הצבאית שהניחו את ידם על כלל השותפים לאירוע החמור והביאו לענישה של ממש. לאור המצב הביטחוני בכבישים אנו קוראים להחמיר יותר ויוצר בענישת המחבלים ולפעול לכך שכל מי ששותף בזריקת אבנים ישלם על כך מחיר כבד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הנפגעת צודקת לגמרי, בית המשפט ממשיך לעשות צחוק בפסקים שלו נגד אנשים שרוצים להרוג אותנו